Taller de bicicletes

BicicletesLa Comissió ambiental organitza un Taller de reparació i manteniment de bicicletes durant el tercer trimestre amb els objectius següents:

1. Promoure l'ús de la bicicleta com a medi de transport.
2. Saber fer el manteniment i conèixer les eines bàsiques.
3. Aprendre a reparar avaries més comunes: punxada de rodes, canviar o tensar els cables de frens, de marxes, canviar soletes de frens i centrar rodes (tensar radis).
4. Formar alumnes que puguin transmetre el que han après a altres alumnes de l'institut.

Les dates previstes del taller són 18 d'abril, 2, 9 i 16 de maig de les 17 fins a les 18.30 h al pati de l'IES.

Aquest taller és gratuït però té un nombre de places limitat, per tant els interessats heu de fer una inscripció contactant amb Maria José Pasqual, Francina Flexas, Toni Font o Xavier Valentí abans de Pasqua (inclús pel moodle). El vostre compromís és portar la vostra bicicleta, assistir a totes les sessions i estar disposats a col·laborar en la difusió del que haureu après.

Dates d'inscripció: Fins el 3 d'abril