Programa de col·laboració “EOIES” (EOI+IES)

El nostre centre s’ha adherit a aquest programa engegat per l’Escola Oficial d’Idiomes i que afecta els alumnes de 4t d’ESO, i de 1r i 2n de batxillerat, pel que fa als idiomes d’alemany, anglès i francès. En les seves hores de classe d’idioma i amb els seus professors, els alumnes poden ser avaluats segons les formes, els criteris i els nivells de l’ensenyament que s’imparteix a les EOI a fi de poder obtenir els títols oficials corresponents.

S’ha fet prèviament una tria per a determinar en cada cas quin alumnes poden presentar-se a la prova i a quin nivell. Al final, els alumnes seleccionats d’alemany i de francès es presentaran a les proves del bàsic 2 i els d’anglès al certificat Intermedi 2.

No hi ha articles a aquesta categoria. Si es mostren les subcategories dins d'aquesta pàgina, pot ser que continguin articles.