Alumnat

La majoria del nostre alumnat viu als barris del voltant, però també n'hi ha que vénen d'altres zones de Palma, d'Esporles, de Bunyola, de Sóller, de Marratxí,...

Hi ha alumnes de diferents nacionalitats però que ja s'han integrat a la realitat del nostre entorn. Tot i que tenim també alumnes acabats d'arribar, la llengua vehicular és el català.

Precisament, un dels trets propis del nostre centre és la distribució i el perfil dels alumnes. Un terç gros estudia ESO, un altre terç gros fa batxillerat i la resta és de cicles formatius. A més a més, som un dels pocs centres de Mallorca que ofereix la modalitat d'Arts del Batxillerat.

Aquest curs 2018-2019, als matins hi ha 40 grups (ESO, batx, FPB, i alguns CFGM) i 11 grups els capvespres.

La distribució d'alumnes i cursos és la següent:
Nombre total d'alumnes d'ESO: 530
Nombre total d'alumnes de batxillerat: 498
Nombre total d'alumnes d'FP: 380 (+150 a distància)

Total: 1558 alumnes