HORARIS DEL CENTRE

Secretaria :

De 12h a 13h

Biblioteca:

8h a 14h (dimarts i dijous fins les 15h)

Fotocòpies:

Durant els esplais

Bar:

8h a 14h

Durant les hores de classe, les portes exteriors estan tancades i cap alumne no pot sortir del centre, llevat que presenti una autorització explícita signada pel pare, la mare o el tutor legal. El control d'aquestes autoritzacions el durà a terme el personal de consergeria.

Durant els esplais, només els alumnes de batxillerat i de cicles formatius poden sortir del centre.

Si, durant l'horari lectiu, es cancel·la una classe perquè en falta el professor, només l'alumnat de cicle formatius i de segon de batxillerat podrà sortir del centre. Si la classe cancel·lada és a primera o a darrera hora, aquesta possibilitat arriba també a primer de batxillerat.

Tots els alumnes han de portar el carnet d'estudiant del centre perquè es puguin identificar i per agilitar els permisos d'entrada i sortida tant en temps dels esplais com de manera extraordinària.