Concurs Imatge 25 aniversari

CONCURS D'IDEES PER A LA IMATGE ICÒNICA DEL 25è ANIVERSARI DEL CENTRE

El curs vinent celebram el 25è aniversari de l'institut Josep Maria Llompart i necessitam una imatge que acompanyi els actes de la celebració.

BASES

1. Hi poden participar tots els alumnes matriculats al centre en el curs 2015-2016 i els qui ho hagin estat en cursos anteriors.

2. Aquestes bases es publicaran en tots els suports físics i virtuals que el centre fa servir habitualment per donar informació. A més, per als alumnes matriculats,  es faran servir la tutoria i el tauler de suro de l'aula.

3. Cada proposta constarà d'un full amb les dades del concursant, el pseudònim de la proposta amb una memòria explicativa que no podrà ultrapassar mig full, un altre A4 amb una imatge gràfica feta amb qualsevol tècnica. Per a la seva implantació als diferents usos serà preferible que sigui amb tintes planes. La proposta guanyadora haurà d'aportar un arxiu infogràfic tipus JPG de dimensió A4 i una resolució de 300 ppp de la imatge presentada.

4. Cada participant podrà presentar dues propostes com a màxim.

5. El lliurament dels treballs dels alumnes matriculats en el curs actual es farà a la consergeria de l'institut en un sobre tancat i amb un pseudònim a l'exterior, un número de telèfon i una adreça de correu electrònic de contacte.

6. Els treballs dels antics alumnes del centre podran ser lliurats per mitjà del correu electrònic del centre a l’adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , posant a la casella de l'assumpte “Concurs logo 25è aniversari”. També hi faran constar un número de telèfon i un e-mail de contacte.

7. El termini de lliurament serà dia 31 de maig de 2016.

8. El jurat estarà constituït per sis membres: el director del centre, la cap del departament de Dibuix, un professor del departament de Dibuix, un representant del claustre, un representant de l’APIMA i un alumne.

9. La proposta no té cap condicionament temàtic, però haurà de tenir relació amb la celebració del 25è aniversari.

10. Es valorarà que la imatge proposada es pugui emprar acompanyada del logotip de l'institut. Se’n pot incloure un exemple a la proposta presentada.

11. Es valorarà que la imatge es pugui adaptar a diferents usos, com ara l'edició de camisetes, l'ús per a cartelleria (sobres, fulls...) o marxanderia, si escau.

12. La proposta guanyadora rebrà un premi de 100 € i un diploma acreditatiu.

13. L’obtenció del premi suposa el dret del centre a usar lliurement la imatge guanyadora al llarg de la celebració de l'aniversari i en tots els seus actes i activitats publicitàries o de comunicació.

14. La comissió del 25è aniversari podrà fer els canvis sobre l’opció guanyadora si cal adaptar-la als usos i les necessitats del centre.

15. El concurs, sent d'idees, no es podrà declarar desert.