FES-TE PRO (Fira d'FP)

Us informem que durant tota la setmana que ve (del dia 21 al dia 25) els alumnes i professors del departament d'arts gràfiques seran a la FIRA D'FP «FES-TE PRO» que es fa al Palma Arena on hi haurà muntat un estand amb diverses activitats per donar a conèixer els Cicles Formatius de la família professional.

Agrairem la vostra visita.

Participació IES LLompart Jornades Neurociència i Educació

.Els propers dies 31 de maig i 1 de juny es faran unes Jornades de Neurociència i Educació organitzades pel CEP de Palma en el Museu el Baluard i el CEIP Jaume I.

Llegeix més:Participació IES LLompart Jornades Neurociència i Educació

Portes Obertes FP

.Benvolguts, us informam que el proper 23 de maig, dimecres, a les 19.30h farem una reunió per explicar la nostra oferta d'FP per al curs vinent. Hi haurà una trobada a la sala d'actes i després una visita a les instal·lacions. Us recordam les novetats: FPBàsica d'arts gràfiques, CFGM Farmàcia i parafarmàcia, CFGS Laboratori d'anàlisi i control de qualitat.

Ponty Mython

.El grup de teatre de professors i exprofessors de la casa, Tafalitats, ens conviden aquest dijous 17 a les 20h del vespre, a la sala d'actes del nostre IES, a l'estrena de l'obra Ponty Mython. Ací teniu el programa.