Lliurament dels diplomes d'estudis de llengua francesa

El conseller d'Educació i Universitat, Martí March, i el cònsol honorari del govern francès, Michel Magnier, acompanyats de la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, Maria Alorda així com per l'agregat de cooperació lingüística. Servei de Cooperació Lingüística i Educativa de l'Ambaixada de França, Stéphane Paris i de la directora d'Alliance Française de Palma, Florence Tricoire, varen lliurar ahir els diplomes d'estudis de llengua francesa (DELF Escolar) als alumnes que varen superar aquestes proves i unes plaques de reconeixement  per al centres designats com a centre examinador.

El dia 1 de febrer de 2017 se va signar el conveni de col·laboració entre la Conselleria d'Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears i el Servei de Cooperació i d'Acció Cultural de l'ambaixada de França (SCAC) per a l'establiment d'una sessió anual dels exàmens del diploma d'estudis de llengua francesa (DELF) escolar a la xarxa escolar de les Illes Balears. A finals d'abril se varen realitzar les proves als alumnes. Hi va haver 97 alumnes, matriculats a tres nivells: A2, B1, B2.
D'aquesta  primera convocatòria DELF han participat 11 IES i 3 centres educatius de les Illes Balears. Dels quasi cent alumnes inscrits, 92 han passat les proves, un 96'8% dels que es varen examinar.

Del nostre IES hi havia 9 alumnes que el curs passat feien 2n de batxillerat.

A finals d'abril de 2018 se realitzaran les proves de la segona convocatòria DELF Escolar.