Famílies en xarxa: agents actius en prevenció

Benvolgudes famílies

Des de la Junta vos desitjam un Bon Any Nou i esperam que el 2018 ens brindi ocasions i oportunitats de treballar junts en comunitat, en benefici dels vostres alumnes, els nostres fills.

Volem informar-vos que després de la trobada educativa "Com actuar davant els riscos que afecten els nostres fills i filles" el passat 30 de novembre 2017, on varem acordar activar-nos i fer accions dirigides a la prevenció dels riscos que afecten als menors, la Junta de l'APIMA, ha decidit aprofitar la convidada de FAPA Mallorca i participar al proper taller els dies 26 i 27 de gener, dirigit a membres de l'APIMA, pares i mares interessats i professionals de la prevenció i acció sociocomunitària.

L'objectiu és desenvolupar estratègies i accions en comunitat educativa i en xarxa, per participar activament en la prevenció de riscos que afecten als vostres alumnes, què són els nostres fills, responent a les preocupacions com van quedar reflectides a la trobada educativa del passat novembre: (Consum d'alcohol i drogues en joves i menors, les noves tecnologíes,...)

Al taller també participaran famílies de diferents centres, entre d'altres participaran les APIMA de la zona Nord (Son Pacs, Madina Mayurqa, JM Thomas, JM Llompart) és una bona ocasió per treballar en xarxa.

Per nosaltres la vostra participació i col·laboració és molt important i sempre serà ben rebuda.

Salutacions,

Junta directiva Apima JM Llompart