Dies de teatre, amor i igualtat

Els alumnes de primer de batxillerat d’arts escèniques dia 19 de març varem començar un taller de teatre realitzat per na Vicka Duran, jove actriu i creadora mallorquina. El taller va constar de 5 dies, tots durant tres hores. Varem treballar diversos aspectes del teatre com el treball en equip, el moviment i la música. També ens va ensenyar molta part teòrica com les millors companyies de teatre , artistes que fusionen diversos gèneres, teatre combinat amb música i dansa, i moltes coses més.

El 5é dia na Vicka ens va fer un tour per el teatre principal explicant-nos com funciona tot darrera una obra,des de la part tècnica fins la part administrativa. L’únic que ens queda del taller es anar a veure una obra al teatre principal,encara no sabem bé quina serà.

Però el més important del taller va ser el fet que cada dia ens recordava la importància de l’amor i el respecte, gràcies Vicka.

Abaix us deixaré sa pagina web de na Vicka perquè la conegueu un poc més i us adjuntaré un vídeo curtet d’una recopilació de les diferents activitats que vam fer.

Mar González, alumna de 1r de batxillerat d’arts escèniques