Dimonis al Llompart

Dia 12 de febrer es va inaugurar una exposició amb les narracions sobre el dimoni que varen fer els alumnes de la professora Elena Bauzà, professora de Llengua Castellana, de 2n B i D d'ESO il·lustrats pels alumnes d'Artesania de 2n A i B d'ESO del professor Alfons Sard.
L'objectiu va ser el coneixement de les figures de Sant Antoni i el dimoni en la cultura mallorquina. Se'ls hi va passar un paper doblegat com una postal o un llibret i els alumnes varen escriure a mà la seva narració.
A continuació cadasqú va dibuixar el seu dimoni, el va passar a una planxa de linòli, que serveix com a matriu per imprimir les estampes, i el va imprimir a cada història.
Amb totes les narracions ja estampades vàrem fer una exposició a la biblioteca a l'abast de tots els alumnes i els professors.

Aquest va ser el resultat.