Inici de Curs 2020/21

FORMACIÓ PROFESSIONAL

BÀSICA, GRAU MITJÀ I GRAU SUPERIOR

ACOLLIDA I INICI DE LES CLASSES FORMACIÓ PROFESSIONAL
Començava el dia 29/09/20 a FP bàsica i cicles formatius però degut a la convocatòria de vaga l’inici es posposa a dia 30/09/20.

Procediment:
L’alumnat es concentrarà al pati gran segons horari, es farà una crida, s’agruparan per fila i el/la tutor/a els acompanyarà a l’aula.

Es prega puntualitat!

CICLES FORMATIUS DEL MATÍ i FP BÀSICA

30/09/20 9:00h 11:30h
Cures
SAN 23
Subgrup A (Es publicaran les llistes dels grups assignats a cada alumne més endavant) Subgrup B  (Es publicaran les llistes dels grups assignats a cada alumne més endavant)
1r Preimpressió
ARG 21
Subgrup A  (Es publicaran les llistes dels grups assignats a cada alumne més endavant) Subgrup B  (Es publicaran les llistes dels grups assignats a cada alumne més endavant)
2n Preimpressió
ARG 21
Subgrup C  (Es publicaran les llistes dels grups assignats a cada alumne més endavant) Subgrup D  (Es publicaran les llistes dels grups assignats a cada alumne més endavant)
FP Bàsica
ARG 11
Tot el grup A  (Es publicaran les llistes dels grups assignats a cada alumne més endavant) Tot el grup B  (Es publicaran les llistes dels grups assignats a cada alumne més endavant)
INICI CLASSES: FP Bàsica 30/09/20 tots
Cicles Formatius 01/10/2020. Amb els semigrups B i D

CICLES FORMATIUS DE LA TARDA

GRUPS DE 2n CURS I CURES

30/09/2020 15:30h 18:00h
2n Laboratori
QUI 31
2n Disseny
ARG 32
2n Impressió
ARG 22
2n TES
SAN 21
2n Farmàcia
SAN 22
CURES C
SAN 23
Semigrup C  (Es publicaran les llistes dels grups assignats a cada alumne més endavant)
CURES D
  Subgrup D
INICI CLASSES: 01/10/2020

GRUPS DE 1r CURS

01/10/2020 15:30h 18:00h
1r Laboratori
QUI 31

1r Disseny
ARG 32

1r Imatge
SAN35

1r Impressió
ARG 22

1r TES
SAN 21

1r Farmàcia
SAN 22

INICI CLASSES 02/10/2020

ESO I BATXILLERAT

TOT L’ALUMNAT HA DE VENIR AMB MASCARETA!

(S’ha de dur una de recanvi cada dia obligatòriament)

DATA HORA CURS SUBGRUPS PORTA D’ENTRADA OBSERVACIONS
Dijous 10 8.00 - 14.05 1r ESO tots C/ Joan Capó, 2 (escala vermella)

Es farà l'acollida al pati, des d'on cada tutor guiarà als seus tutorats a l’aula. Al finalitzar l'acollida començaran les classes.

Llistes d'alumnes per grup. Ordenat per darreres xifres de DNI

Divendres 11 8.00 - 9.50 2n BATX. A, C, E, G, I, K, M, O Carretera Valldemossa, 2
(Aparcament cotxes professorat)

Llistes d'alumnes per grup. Ordenat per darreres xifres de DNI - Revisar el dia de la presentació (els primers de la llista aniran divendres 11 i els darrers dilluns 14)

Dilluns 14 8.00 - 9.50 2n BATX. B, D, F, H, J, L, N, P Carretera Valldemossa, 2
(Aparcament cotxes professorat)

Dimarts 15  8.00 - 9.50 2n ESO A, C, E, G, P C/ Joan Capó, 2 (escala vermella)

Llistes d'alumnes per grup. Ordenat per darreres xifres de DNI - Revisar el dia de la presentació (els primers de la llista aniran dimarts 15 a les 8 i els darrers dimarts 15 a les 12)

8.00 2n BATX. A, C, E, G, I, K, M, O Carretera Valldemossa, 2
Inici de les classes
12.00 - 13.50 2n ESO B, D, F, H C/Joan Capó, 2 (escala vermella)  Es farà l'acollida al pati, des d'on cada tutor guiarà als seus tutorats a l’aula. Finalitzada l'acollida marxen a casa.

Dimecres 16   8.00 - 9.50 3r ESO A, C, E, G, I, P, C/Joan Capó, 2 (escala vermella)   Es farà l'acollida al pati, des d'on cada tutor guiarà als seus tutorats a l’aula. Finalitzada l'acollida marxen a casa. Llistes d'alumnes per grup. Ordenat per darreres xifres de DNI - Revisar l'hora de la presentació segons grup assignat
8.00 2n ESO A, C, E, G, P   Inici de les classes
12.00 3r ESO B, D, F, H, J, C/Joan Capó, 2 (escala vermella)    Es farà l'acollida al pati, des d'on cada tutor guiarà als seus tutorats a l’aula. Finalitzada l'acollida marxen a casa. Llistes d'alumnes per grup. Ordenat per darreres xifres de DNI - Revisar l'hora de la presentació segons grup assignat
Dijous 17