Programa d’Acompanyament Escolar (PAE)

La Direcció General d'Innovació i Comunitat Educativa ha posat en marxa el Programa d'Acompanyament Escolar en centres públics depenents de la Conselleria d'Educació i Universitat que imparteixen educació primària i educació secundària obligatòria durant el curs escolar 2017-2018.

La finalitat del Programa d'Acompanyament Escolar és que l'alumnat aconsegueixi l'autonomia suficient per poder regular el seu propi aprenentatge i augmentar les seves expectatives d’èxit, expectatives associades a la permanència en el sistema educatiu, reduint així les possibilitats de l’abandonament escolar.

Els alumnes susceptibles d’entrar en aquest programa són escollits pels equips docents a partir de criteris acadèmics i actitudinals.
Cada grup comprèn un màxim de 8 alumnes.
Enguany, hi ha tres grups:

Grup ALFA: Professora responsable Lina Ponsell (coordinadora)

Grup BETA: Professors responsables Carmen Sierra i Sofia Monteagudo

Grup GAMMA: Professors responsables Mayte Merino i Aitor Gorratxategi