Inaguració de l'exposició de l'alumnat Batxillerat Artístic

Des del Departament de Dibuix volem recordar-vos que aquest proper divendres dia 10 de Juny a les 19.00 hores esteu convidats a l'inauguració de l'exposició del nostre alumnat de Batxillerat Artístic. Aquesta inauguració començarà amb una actuació d'alumnes de batxillerat del nostre centre, coordinada des del batxillerat d'Arts Escèniques. Aquesta actuació serà al Pati d'Homes de la Misericòrdia de Palma, i a continuació es podrà visitar l'exposició a la sala de la planta baixa, on trobareu una selecció de treballs dels alumnes del batxillerat d'Arts Plàstiques.

Hem preparat aquesta activitat amb molta il·lusió al llarg de tot el curs i ara és el moment de compartir la feina feta amb tots vosaltres. Us hi esperem!!

L'exposició es podrà veure fins dijous 16 de juny.

Extraordinari