0046El nostre centre és a Palma. Al carrer Joan Capó 2, en el barri de Camp Rodó. Està ubicat a l'edifici de l'antiga Escola de Magisteri. Té uns 11.000 metres quadrats construïts i més de 5.000 metres quadrats de patis amb pistes de futbol, bàsquet i vòlei i una àmplia zona coberta. Quan entram al centre trobem un ampli vestíbul que sovint utilitzem per fer exposicions o altres activitats. El centre disposa de diferentes espais d'ús comú, com la sala d'actes, una biblioteca, el bar d'alumnes o sales de visita, algunes decorades pels alumnes del batxillerat artístic.

Per al personal docent hi ha una àmplia Sala del Professorat, un espai per a ús de cada Departament separat de les aules,  i una zona del bar per professors i  personal no docent.

Quant a espais d'oficines tenim la consergeria devora l'accés principal i una mica més a l'esquerra  la secretaria, i els despatxos de Direcció i Secretaria. A la segona planta els despatxos dels Caps d'Estudis i el Departament d'Orientació.

Les matèries pràctiques disposen d'aula pròpia. Tenim dues aules de música, dos laboratoris d'ESO, dues aules de tecnologia, un gimnàs, tres aules d'informàtica, una aula de plàstica d'ESO, una aula de taller professional, un laboratori de Biologia i Geologia, un laboratori de Química, un laboratori de Física, i aules específiques de cada matèria del batxillerat d'arts: l'aula de Taller de Pintura, dues aules de Dibuix Artístic, una aula de Tècniques d'Expressió Gràfico-Plastiques, una aula de Fonamets del Disseny, una aula d'Imatge, una aula de Volum, una aula de Taller de tèxtils, i un taller de Fotografia.

El cicle Formatiu d'Arts Gràfiques disposa de tres tallers propis: un taller d'Offset, un taller de Serigrafia i Estampació i un taller de Preimpressió. El Cicle Formatiu de Sanitat compta amb una aula teòrica i dues específiques: un taller d'Infermeria i una aula d'Imatge.