Sanitat

En el nostre Centre impartim quatre cicles formatius de la família de Sanitat:

De Grau mitjà:

· Cures auxiliars d'infermeria (En torn de dematí i tarda )

· Emergències sanitàries ( En torn de tarda )

· Farmàcia i parafarmàcia ( En torn de tarda )

De Grau Superior:

· Imatge per al diagnòstic i medicina nuclear ( En torn de tarda)

Som un equip de professors i professores, que intentem ajudar els alumnes durant el seu període de formació perquè aconsegueixin inserir-se en el món laboral amb una formació de qualitat.
Disposem d'un campus virtual, a través del qual, l'alumne pot descarregar materials que el professor ha publicat, realitzar en aquest campus el lliurament de treballs o comunicar-se amb els professors o companys.

En l'àmbit d'inserció laboral, col·laborem amb un gran nombre d'empreses tant de la sanitat pública com privada, hospitals, centres de salut, SAMU061, etc... amb les quals mantenim convenis de col·laboració que ens permeten, d'una banda, oferir als alumnes unes activitats formatives actualitzades als requisits de l'entorn empresarial i, al seu torn, que puguin realitzar unes pràctiques formatives de qualitat en aquestes pròpies empreses col·laboradores.

Qualsevol informació que necessiteu sobre els estudis d'aquesta família estem a la vostra disposició, bé personalment, acudint al Departament o bé emplenant el formulari de contacte que trobareu aquí.